poniedziałek, 26 sierpnia 2013

,,Jeździec znikąd''

Hejooo, dzisiaj kilka słów o Jeźdzcu z nikąd! ^^
Odrazu mówię, że uwielbiam filmy z Johnny'm Deppem <3

Obsada:

Johnny Depp- Tonto

Armie Hammer- John Reid / Jeździec znikąd

William Fichtner- Butch Cavendish

Tom Wilkinson- Latham Cole

Ruth Wilson- Rebecca Reid

Helena Bonham Carter- Ruda Harrington

James Badge Dale- Dan Reid

Bryant Prince- Danny Reid



Co się dzieje w filmie?
Jest to przygoda stróża prawa o imieniu John, który w sumie nie umie być tym stróżem prawa (według mnie ;p) Przyjeżdża on w odwiedziny do brata. W czasie podróży poznaje Tonto (indianina), który jest schwytany razem ze złym zbirem Butch'em i przewożony do więzienia w tym samym pociągu co nasz główny bohater. Niestety na pociąg napadają bandyci, którzy uwalniają Butch'a i razem z nim uciekają. Cała akcja kończy się wypadkiem pociągu oraz ucieczką indianina, którego łapie brat bohatera Dan. Następnie John wraz ze swoim bratem Danem i jego ekipą wyruszają na poszukiwania złego Butcha i jego paczki. W czasie poszukiwań wszyscy zostają zastrzeleni przez zbirów. Nagle nie wiem jak i skąd pojawia się nasz indianin Tonto. Wykopuje groby dla postrzelonych po czym wymienia się ich cennymi dodatkami na swoją karmę dla zdechłego ptaka, którego nosi na głowie... W pewnym momencie pojawia się biały jednorożec-ja tak mówie (koń), który wybiera Johna na wielkiego bohatera. Nasz Tonto nie zgadza się z decyzją jednorożca (konia) i podpowiada mu, że jego brat byłby lepszym bohaterem. Po kłótni indianina z jednorożcem w końcu Tonto postanawia zaufać białemu przyjacielowi i zaopiekował się Johnym. Po długier rozmowy naszego bohatera z indianinem zakładaja ''duet'' by zemścić się na Butchu. W między czasie złe zbiry porywają żonę brata Johne'go. (Zapomniałam napisać, że Johny czuje do niej coś więcej) I tak rozpoczyna sie pościg Johnego i Tonto za Butchem. Całą historię opowiada nam stary indianin, który spotkał jakiegoś chłopca w cyrku albo jakimś festynie. Jak się kończy? Zobaczcie sami ;p






Co mi się podobało?
Hmm było nawet dużo akcji, ale niektóre sceny były nudnawe. Trochę poczucia humoru ^^ Podobał mi się Tonto z ptakiem na głowie hahah to było super!

Co mi się nie podobało?
Jak juz wspomniałam niektóre akcje były nudnawe lub za bardzo przedłużone.

Ogólna ocena: 7/10
Sczerze to myslałam, że będzie to coś lepszego. Mimo to przyjemnie się oglądało :3



(Jeżeli coś się nie zgadza z opisem filmu bardzo przepraszam, ale nie dokońca pamiętam co się działo >.< )


7 komentarzy:

  1. =D Chyba obejrzę bo też uwielbiam filmy z Johnny'm :)
    A opis wydaje się fajny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love You Johnny Deep ♥♥♥ Muszę obejrzeć ten film jak najszybciej :)
    Zapraszam: meery-bloog.blogspot.com
    Obserwuję i licze na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj wszyscy, że uwielbiają filmy z Johnny'm Deppem, a ja powiem, że nigdy prze nigdy nie oglądałam filmów z nim :/ Może akurat występuje on w filmach, które mnie nie kręcą może...

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe brzmi muszę kiedyś obejrzeć

    OdpowiedzUsuń