środa, 28 sierpnia 2013

,,We Can't Stop''

Hejoo :3
Wiem nie każdemu może się spodobać dzisiejsza notka, ale pomyślałam, że mimo to podzielę się z wami moimi przemyśleniami ;p
Teledysk:
Hmmm...szczerze zaszokował mnie troszkę ten teledysk panny Cyrus.
Na piosenkę natrafiłam przez przypadek...i myślałam, że to będzie hmmm mniej erotyczne? (że tak powiem) Oczywiście nie oczekiwałam, że ten teledysk będzie grzeczny czy słodki bo nasza Hannah Montana już wyrosła, ale nie spodziewałam się niektóry scen.
Gdy włączyłam video, myślałam hmm no może nawet fajne będzie. Na początku odcina sobie cos od buta i pogłaśnia muzyczkę. Niestety potem dziewczyna zaczęła wypinać swoje cztery litery i ,,wić'' się na łóżku i w wannie chyba też ;o Byli tam nawet tańczący z misiami...nie wiem jak oni te misie trzymali od tyłu ;p.

Piosenka:
Jako sama piosenka bardzo mi się podoba. Sama nie wiem czemu, może to przez ten rytm ;p Tekst sam w sobie nie jest aż taki zły, jest po prostu o imprezie. Jednej, wielkiej i głośnej imprezie.

Jest tez bardzo głośno o jej ,,dziwnym'' zachowaniu. Podobno na gali tej co teraz była chyba Video coś tam coś tam (przepraszam nie pamiętam ;p) jej występ był bardzo odważny i no ...,,erotyczny'' jak ja to mówię ;p Nie wiem nie oglądałam i myślę, że oglądać nie chce. Ostatnio trafiłam na jakiś jej występ na żywo właśnie z ta piosenką. Obejrzałam z czystej ciekawości i powiem wam że było chyba gorzej niż w teledysku...jeszcze więcej takich scen. Pomyślałam wtedy ,,Kurcze dziewczyno, przecież tam mogą być dzieci dla których jesteś idolką...''
Myślę, że zmiana jej ,,imaginu'' jest przez to, że w serialu Hanna Montana kazali być jej grzeczną i słodką dziewczynką co stało się jej znakiem rozpoznawczym nawet poza serialem. Ja przynajmniej tak ją wtedy kojażyłam.

Podsumowując:
Teledysk : Długo się zastanawiałam w sumie czy mi sie podoba czy nie. Daje 3/10 bo jednak jest taki specyficzny moim zdaniem.
Piosenka: 6/10 nie wiem po prostu mi sie podoba ;)


Jakby ktoś nie widział to miłego seansu ;p

Pozdrawiam Tedy :**

(przepraszam za wszystkie błędy na, które trafiliście ;3)

2 komentarze:

  1. Tak, o niej to dość głośno ostatnio i nie tylko przez teledysk. XD Mnóstwo przeróbek nagle się znalazło, zwłaszcza na kwejku. Cóż, każdy się zmienia, jedni na lepsze, drudzy na gorsze. Jedni fani to polubią, inni pewnie zwyzywają. Tak jest w sumie wszędzie. :D

    Pozdrawiam~! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się. Choć nawet tęsknie za tą jej grzeczną Hannah Montana. Ale jak czytamy powyżej każdy się zmienia. Zgadzam się z oceną teledysku i piosenki ;3

    ~Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń