niedziela, 25 sierpnia 2013

Recenzja książki ,,Wybrani''

Hejoo :3
Dzisiaj kilka słów o ,,Wybranych''
Jest to pierwsza część z trylogii. Książka pozytywnie mnie zaskoczyła! Mogę szczerze powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych książek jakie czytałam.
<Trochę spamu ;p>
Książka przedstawia nam historię nastoletniej Allie, która dużo rozrabia w szkole. Rodzice postanowili wysłać ją do elitarnej szkoły z internatem. Oczywiście nasza bohaterka nie jest z tego zadowolona. Uczniowie w szkole to większość bogatych dzieci wpływowych rodziców bla bla jak to w szkole z internatem xd
Później poznaje dwóch chłopaków, którzy znaczą dla niej coś więcej. Nagle jedna z uczennic zostaje zamordowana i rozpoczyna się śledztwo w tej sprawie.

Na prawdę książka tak mnie wciągnęła, że czytałam ją w szkole na przerwach :o Z nie cierpliwością czekam na następną część ,,Dziedzictwo'' ,która ujrzy światło dzienne prawdo podobnie 25 września!! Jupiii :3

Końcowa ocena
Polecam tą książkę gorąco! Cudo, dzieło... I tyle w sumie mogę powiedzieć ;p

Hmm napiszcie mi w komciach, czego byście chcieli recenzje ;)
Pozdrawiam Tedy :*

9 komentarzy:

  1. Mam w domu i skoro mówisz że ciekawa to chyba ją skończę czytać... a czytałaś sagę "Szeptem" Becca Fitzpatrick? Boskie.. *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie czytałam tej sagi ;o ale jak mówisz, że boska to będę jej poszukiwać ^^
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :*

      Usuń
    2. @Mary Styles to mi pożyczysz jak przeczytasz ;)Prawda ?

      Usuń
    3. @Owocova Lili
      Jasne =D

      Usuń
  2. chyba przeczytam sobie :>
    >>> http://oliwiaolivia.blogspot.com/ <<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co napisałaś to wydaję się bardzo ciekawa.. i ta okładka do mnie przemawia :P
    Obserwuje i zapraszam :
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. @Tedy Fredzel chyba dzięki twojej recenzji przeczytam tą książkę :> Wydaje się ona bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co, twoja recenzja mnie bardzo zachęciła do przeczytania tej książki :) Muszę, no po prostu muszę mieć tą książkę <3 :*

    OdpowiedzUsuń