sobota, 24 sierpnia 2013

Recenzja filmu ,,Obecność''

Witajcie :3
Na pierwszy wpis wybrałam film ,,Obecność''
Jest to horror z tego roku, może ktoś był w kinie? Ja oglądałm w domciu ^^.
Więc, film przedstawia nam historię słynnej pary badaczy zjawisk paranormalnych, która zaostaje poproszona o pomoc przez rodzinę, którą nawiedza jakiś demon. Z czego co pamiętam z tego filmu to to, że był tutaj bardzo popularny i słaby wątek tego że rodzina przeprowadza się do nowego domu. No ludzie zawsze gdy oglądam horror to zaczyna się przeprowadzką do nowego domu...Trochę mnie to zawiodło ; / Mimo wszystko z zainteresowaniem oglądałam dalej film. Był moment, że krzyknęłam a to się bardzo żadko zdarza ;p Końcówka tez mnie zawiodła szczerze powiedziawszy ;/ Demon sobie poszedł i koniec filmu xd. W sumie co innego mogli by dać...
Końcowa ocena, nawet straszne ale dla mnie to jest znowu to samo. Oglądałam już kilka filmów  z podobną historią ; / Myślałam, żebędzie to cos lepszego. Mimo wszystko daje 7/10 bo mnie troszkę wystraszył ;p

Pozdrawiam Tedy :3



Ta lalka była fajna :pp

1 komentarz:

  1. Chyba obejrzę... jest już na zalukaj.com więc dzięki twojej recenzji obejrze. Tylko szkoda tej końcówki :/

    OdpowiedzUsuń